Quito, dimecres 17 de juny

Benvolguts/des,

Tot desitjant que us trobeu bé en aquests temps difícils i que us n’estigueu sortint, us comuniquem d’algunes novetats:

1. Col·lecta per a en Miquel Sala Noé , postposada la data per a la donació efectiva fins al dimarts 23 de juny, en què tenim previst passar en cotxe recollint les donacions d’aliments per entregar-les el mateix dia al Miquel.  Vegeu més informació en aquesta mateixa web.  (https://casalquito.cat/comunicat-agenda-fins-a-finals-de-juny/)
  2. Important nou avantatge per als socis    CLASSES DE CATALÀ GRATUÏTES! -consulteu d’altres avantatges
  3. AGENDA D’ACTIVITATS  TELEMÀTIQUES FINS A FINALS DE MES             Dijous 18 de juny 16:00 Programa Punt de trobada de Casals en Xarxa  , temes centrals: la FIEC (Federació Internacional d’Entitats Catalanes)  i Casal dels Països Catalans de la Plata (https://www.facebook.com/events/3199190913460360/) /  Diumenge 21 de juny  10:30 “Xocolata i contes” contacontes per a nenes i nens d’Equador, d’Amèrica i del món ( https://www.facebook.com/events/266294624478516/) / Dimecres 24 de juny, `18:00 Cinema Casal, amb “Mono con gallinas” i cinefòrum amb el director Alfredo León León ( https://www.facebook.com/events/260783055135446/);Dijous 25 de juny 16:00, Programa Punt de trobada de Casals en Xarxa  ; Dissabte 27  17:00, Participació en la Cantada d’havaneres de Sant Joan de la FIEC.       Cada dimarts: taller d’escriptura creativa de la reconeguda escriptora María Eugenia Paz y Miño. Podeu assistir a una sessió de forma gratuïta; permanentment, en diferents horaris, Cursos de català  de tots els nivells.
  4. Recordeu que el restaurant Racó Gaudí ja està en funcionament.